fietsenshopper.nl geeft u alle antwoorden!

Hieronder een opsomming van de meestgestelde vragen.

Wat zijn de betaalmethodes van fietsenshopper.nl?
Betalen bij afhalen: U kunt betalen in onze winkel op het moment dat u de bestelling in onze winkel komt ophalen.
iDEAL: internetbankieren wat direct gekoppeld is aan onze webshop. Makkelijk, snel en veilig.
Rembours: dit is hetzelfde als betalen aan de deur bij levering. Let op! Dit brengt wel behoorlijk wat extra kosten met zich mee voor u omdat dit buiten onze reguliere bezorgsystemen verloopt.
Vooraf overmaken: u maakt zelf de betaling over vanaf uw bankrekening naar die van ons. U ontvangt direct na het plaatsen van de bestelling een mail met alle benodigde gegevens.

Wat zijn de verzendkosten?
U betaalt per fiets €29,95 verzendkosten voor leveringen binnen Nederland .
Dit is excl. eventuele betaalkosten die in rekening worden gebracht bij betaling via Rembours.

Ik heb betaald via iDEAL wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
98% van onze artikelen zijn op voorraad, indien uw betaling door iDEAL is goedgekeurd versturen wij uw bestelling (op werkdagen) binnen 24 uur. Mocht een artikel tijdelijk zijn uitverkocht stellen wij u hiervan per mail op de hoogte.

Ik wil bestellen maar als ik via iDEAL betaal staat er dat ik betaal aan MOLLIE i.p.v. fietsenshopper.nl is dit juist?
Dat is juist, IDEAL is een service die geleverd word door MOLLIE. Zij controleren het betalingsverkeer. Zij incasseren van u en betalen aan ons.

Ik heb een bestelling gedaan en de optie `vooruit betalen` aangevinkt, hoe nu verder?
Zodra u deze optie heeft aangevinkt en de bestelling afrond krijgt u van ons automatisch een bevestiging met bijbehorende bankgegevens. Zodra wij uw betaling ontvangen hebben versturen wij de goederen direct toe. LET OP!:Bij vooruit betalen houden wij de bestelde artikelen max. 7 dagen voor u gereserveerd, indien wij dan nog geen betaling hebben ontvangen zal de order automatisch worden geannuleerd.

Hoe zit het met garantie?
Op al uw aankopen zit volledige fabrieksgarantie (mits anders vermeld), de orginele factuur die wij met uw aankoop toezenden is dan ook uw garantiebewijs (zie ook algemene voorwaarden).

Kunnen de produkten ook afgehaald worden?
Ja! U kunt uw bestelling afhalen tijdens openingstijden van de winkel (in onderling overleg).

Kunnen artikelen ook worden geretourneerd?
Ja, u kunt uw produkt zonder opgave van reden binnen 14 dagen na levering retourneren. Uw aankoopbedrag zal zodra het produkt bij ons binnen is aan u worden overgemaakt. Voorwaarden zijn wel dat de produkten ongebruikt (liefst in de originele verpakking), compleet en onbeschadigd zijn. De verzendkosten voor retourneren zijn voor uw rekening. Deze worden niet vergoed. Retourzendingen graag eerst vooraf aanmelden via info@fietsenshopper.nl

Wat is het retouradres?
fietsenshopper.nl
nieuwstraat 2
1601JJ Enkhuizen

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar zit niet in de orginele doos. Is het wel nieuw?
Sommige artikelen worden bij ons aangeleverd in een overdoos met 4 of 6 stuks dus moeten wij deze inderdaad overpakken in andere dozen. De produkten zitten echter wel in het orginele plastic en zijn, mits anders vermeld, altijd nieuw en ongebruikt.

Hoe gaat fietsenshopper.nl om met mijn persoonlijke gegevens?
fietsenshopper.nl  respecteert de privacy van haar klanten en draagt er zorg voor dat de persoonlijke en zakelijke informatie die jij ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.
Wij gebruiken je gegevens uitsluitend om de aankoop en levering van onze producten voor jou zo makkelijk en persoonlijk mogelijk te maken. fietsenshopper.nl verkoopt je persoonlijke gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van jouw order.

Ik heb een klacht of ben niet naar tevredenheid geholpen. Wat nu?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
fietsenshopper.nl
nieuwstraat 2
1601JJ Enkhuizen
tel (0228)31 52 41
mob.06-43 29 68 70
info@fietsenshopper.nl

Na ontvangst van uw klacht zullen wij deze binnen 48 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar (www.fietsenshopper.nl) bij is aangesloten.

Heeft u geen antwoord gevonden op uw vraag, stuur deze dan gerust door via info@fietsenshopper.nl Wij zullen onze uiterste best doen deze binnen 24uur te beantwoorden.

© 2011 - 2017 Fietsenshopper | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.